ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24
سلام به ابجی گل خودم
خوبی؟
نمیبینی خوشحالی؟ وقتی میای که من تشریف ندارم وقتی من میام تو تشریف نداری. وقتی میایم که نت داریم وقتی نت هم داریم ما نمیایم.
بهر حال عاشقی که فارغ شده از دنیاست با قُل های غم. چه عشقی چه کشکی چه دوغی...
کدوم عشق؟
عشقی که بیاد و بره بدرد نمیخوره....
پاتوق تنهایی...ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24
یاد گرفتم به کسی دل نبندم
اگه دلبستم به کسی دل ببندم که لایقم باشه
منو فقط برای خودم بخواد نه چیز دیگه ای
عشق یعنی خواستن بی بهانه که من درک کردم...
پاتوق تنهایی...ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24


گاهی تنهایی آدم ها را چنان به سکوت وا می دارد که گویی پر از حرف های ناگفته اند اما میلی به سخن گفتن ندارند،این تنهایی ها را هیچ بیانی نمیتواند توصیف کند چراکه پر از حس مبهم و عمیق هست
پاتوق تنهایی...ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24
می خواهم برایت تنهایی را معنی کنمدر ساحل کنار دریا ایستاده ای و هوای سرد و صدای موجبه خودت می آیی یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کندنه دستی که شانه هایت را بگیرد و u2029نه صدایی که قشنگ تر پاتوق تنهایی...ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24


ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24
خیلی وقتها جواب هزارن سوال خودم رو نمیدم
ولی میگن همه چی از منه. درسته همه ی مشکلها از منه
اما تو هم بفهم من تلاشم کردم به قدر وسع خودمم تلاش کردم اما نشد
نتونستم جواب بگیرم
همین که جواب نگردفتم فکر می کنن من هیچ قدمی بر نداشتم
ولی وجدانم راحته که من قدم برداشتم اما اون نخواست
نشد دیگه من چیکار کنم؟ نمیخواد دیگه من چقدر خودم رو ذلیل کنم؟
پاتوق تنهایی...ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24
گاهـــی باید احساس نکنـــی... تا احساست کنند
گاهــی باید کسی باشی که نیستی.. تا کسی که بودی باشی
گاهــی باید چشمها را بست...تا تو را ببینند
گاهــی باید خوابید... تا شاید بیدارت کنند
گاهــی باید رفت،.. تا بودنت احساس شود
پاتوق تنهایی...ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24