پاتوق تنهایی

خرید بک لینک
بعد تو یه کوه دردم خیابونا رو میگردم اسمت رو لبمنم و حاله خرابم نیومدی تو به خوابم حتی یک شبمنم و بغضای سنگین منم و غم تو و این چشمای خیسبگو که ازم چی دیدی , چی دیدی ساده بریدی رسمش این نیستمُردم از پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24

سلام به ابجی گل خودم

خوبی؟

نمیبینی خوشحالی؟ وقتی میای که من تشریف ندارم وقتی من میام تو تشریف نداری. وقتی میایم که نت داریم وقتی نت هم داریم ما نمیایم.

بهر حال عاشقی که فارغ شده از دنیاست با قُل های غم. چه عشقی چه کشکی چه دوغی...

کدوم عشق؟

عشقی که بیاد و بره بدرد نمیخوره....

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24

من از عشق خیلی چیزها یاد گرفتم

یاد گرفتم به کسی دل نبندم

اگه دلبستم به کسی دل ببندم که لایقم باشه

منو فقط برای خودم بخواد نه چیز دیگه ای

عشق یعنی خواستن بی بهانه که من درک کردم...

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24

Related image

گاهی تنهایی آدم ها را چنان به سکوت وا می دارد که گویی پر از حرف های ناگفته اند اما میلی به سخن گفتن ندارند،این تنهایی ها را هیچ بیانی نمیتواند توصیف کند چراکه پر از حس مبهم و عمیق هست

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24

می خواهم برایت تنهایی را معنی کنمدر ساحل کنار دریا ایستاده ای و هوای سرد و صدای موجبه خودت می آیی یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کندنه دستی که شانه هایت را بگیرد و u2029نه صدایی که قشنگ تر پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24

Ùx85تÙx86 عاشÙx82اÙx86Ùx87 براÛx8c عشÙx82Ùx85

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24

ﺁﻏﻮﺵ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ تو ﺟﺎ ﺩﺍﺭﺩ
ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺏ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﯽ
ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﯼ
تو ﺭﺍ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﻫﻢ ﺗﻮﯾﯽ …

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24

بمن میگن خیلی تو سکوتی حرف نمیزنی نمیدونیم مشکلت چیه؟!

خیلی وقتها جواب هزارن سوال خودم رو نمیدم

ولی میگن همه چی از منه. درسته همه ی مشکلها از منه

اما تو هم بفهم من تلاشم کردم به قدر وسع خودمم تلاش کردم اما نشد

نتونستم جواب بگیرم

همین که جواب نگردفتم فکر می کنن من هیچ قدمی بر نداشتم

ولی وجدانم راحته که من قدم برداشتم اما اون نخواست

نشد دیگه من چیکار کنم؟ نمیخواد دیگه من چقدر خودم رو ذلیل کنم؟

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24

یکی ازم پرسید که چرا به راحتی ادئمای اطرافت رو خطشون میزنی؟انتظار این سوال رو نداشتم ولی وقتی این سوال رو شنیدم سرم رو اروم انداختم پایین و چشام رو خیس کردم سرم رو بالا اوردم گفتم به سختی.من تمام تل پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24

گاهـــی باید احساس نکنـــی... تا احساست کنند

گاهــی باید کسی باشی که نیستی.. تا کسی که بودی باشی

گاهــی باید چشمها را بست...تا تو را ببینند

گاهــی باید خوابید... تا شاید بیدارت کنند

گاهــی باید رفت،.. تا بودنت احساس شود

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24

صفحه بندی